پنجشنبه 09 بهمن 1399

ارزشيابي كيفيت خدمات مراكز آموزشي دانشگاه پيام نور استان هاي آذربايجان شرقي وغربي از ديدگاه دانشجويان
نویسندگان مقاله: تقي زوار - محمد رضا بهرنگي - مصطفي عسكريان - عزت اله نادري
ارائه شده به : (1386/12/1)
عنوان ژورنال: فصلنامه پژوهش و برنامه ريزي در آموزش عالي
طبقه بندی ژورنال : علمي پژوهشي
شماره جلد ژورنال زمستان1386سال سيزدهم شماره ژورنال شماره چهارم ، صفحات
![]() | فایلی آپلود نشده است |

رابطه توانمندسازي روانشناختي و تعهد سازماني دبيران مدارس متوسطه شهرستان مراغه
نویسندگان مقاله: صادق ملكي آوارسين ، تقي زوار ، راحله وكيلي
ارائه شده به : (1392/5/1)
عنوان ژورنال: فصلنامه رهبري و مديريت آموزشي
طبقه بندی ژورنال : ISI و ISC
شماره جلد ژورنال سال هفتم شماره ژورنال شماره 2 ، صفحات صص 131-144
![]() | فایلی آپلود نشده است |

اثر بخشي آموزش راهبردهاي يادگيري بر پيشرفت تحصيلي: پژوهش فرا تحليلي با تاكيد بر نقش تعديل كننده جنسيت
نویسندگان مقاله: الهام عرفاني آداب، جواد مصرآبادي، تقي زوار
ارائه شده به : (1392/2/1)
عنوان ژورنال: فصلنامه اندازه گيري تربيتي
طبقه بندی ژورنال : ISI و ISC
شماره جلد ژورنال بهار 1392 شماره ژورنال شماره 11 ، صفحات صص 1- 31
![]() | فایلی آپلود نشده است |

رابطه فرسودگي تحصيلي و يادگيري خود تنظيمي با عملكرد تحصيلي دانش آموزان دوره متوسطه
نویسندگان مقاله: محمد عظيمي ، موسي پيري ، تقي زوار
ارائه شده به : (1392/8/1)
عنوان ژورنال: فصلنامه پژوهش در برنامه ريزي درسي
طبقه بندی ژورنال : ISI و ISC
شماره جلد ژورنال پاييز شماره ژورنال شماره 38 ، صفحات صص 116-128
![]() | فایلی آپلود نشده است |

تمايز دانش آموزان منضبط و غيرمنضبط براساس ذهن خواني و هوش هيجاني
نویسندگان مقاله: سامان رحماني، جواد مصرآبادي، تقي زوار
ارائه شده به : (1392/8/1)
عنوان ژورنال: فصلنامه نوآوري هاي آموزشي
طبقه بندی ژورنال : ISI و ISC
شماره جلد ژورنال پاييز شماره ژورنال شماره 47 ، صفحات صص 95- 109
![]() | فایلی آپلود نشده است |

برازش روابط علي- ساختاري ويژگي هاي شخصيتي با استرس و رفتار شهروندي سازماني با توجه به اثرات ميانجي رفتار پاسخگويي فردي
نویسندگان مقاله: ابوالفضل قاسم زاده عليشاهي، محمد حسني، تقي زوار
ارائه شده به : (1392/2/1)
عنوان ژورنال: فصلنامه پژوهش هاي روان شناسي اجتماعي
طبقه بندی ژورنال : ISI و ISC
شماره جلد ژورنال سال هفتم شماره ژورنال شماره 2 ، صفحات صص 131-144
![]() | فایلی آپلود نشده است |

نقش تعامل فراشناخت، شاخص هاي پيشرفت تحصيلي: فراتحليل مطالعات پژوهشي ذيربط در داخل كشور
نویسندگان مقاله: الهام عرفاني آداب، جواد مصر آبادي، تقي زوار
ارائه شده به : (1392/5/4)
عنوان ژورنال: فصلنامه انجمن آموزش عالي ايران
طبقه بندی ژورنال : ISI و ISC
شماره جلد ژورنال سال پنجم شماره ژورنال شماره سوم ، صفحات 165-200
![]() | فایلی آپلود نشده است |